Innholdsekspert går fra Arbeiderpartiet til Pressure 
Pernille Hunnes har gjennom valgkampen jobbet for Arbeiderpartiet, hvor hun har hatt ansvar for Ap-ledelsens sosiale medier og podkasten “Youngstorget”. Nå blir hun rådgiver i Pressure og styrker teamet av innholdsrådgivere.  
Foto:
Pressure
18/11/25
No items found.

Pernille Hunnes er utdannet produksjons- og prosjektleder ved TV-skolen i Lillehammer. Hun har hatt en rekke sentrale roller i NRK, både som produksjonsleder og programleder i satsinger som 4ETG og NRK Unormal. Det siste året har hun jobbet med strategisk og kreativ kommunikasjon for Arbeiderpartiet i valgkampen.

– Pernille Hunnes kommer rett fra en hektisk valgkamp til Pressure, og tar med seg fersk kunnskap blant annet om produksjon av podkast, og hva slags innhold som virkelig flyr i sosiale medier, spesielt på TikTok og Instagram. Det er kunnskap kundene våre etterspør mer og mer, sier Celine Gran, daglig leder i Pressure.

I Pressure blir Pernille en del av innholdsteamet som består av seniorrådgiverne Birgitte Aarebrodt og Leif-Erik Sørensen.

– Vi er enormt glade for at vi fant Pernille! Hun skle rett inn i Pressure fra dag én, og har med seg masse inspirerende innsikt fra en spennende valgkamp. Vi gleder oss over å ha fått en så dyktig kollega på laget, og det vet vi at kundene våre kommer til å sette pris på også, sier Aarebrodt.

– Det er kjempegøy å få muligheten til å jobbe i Pressure. Det er sjeldent man møter miljøer med så mye bredde, samtidig som alle har en helt egen spisskompetanse på politikk og digital kommunikasjon. En finesse, rett og slett.  Jeg gleder meg, og er klar!, sier Hunnes.


Har du spørsmål?
Ta kontakt med
Del
Flere saker
«Hot commie summer» vant i november
Performance-talent går til Pressure
Rage, klikk og politikk
Metas forbud mot politisk reklame kan skape økt polarisering